• Na Beskidzkim Szlaku

• W środę 6 czerwca dwunastu uczniów reprezentowało naszą szkołę w XVII Powiatowym Rajdzie Turystycznym o Puchar Wójta Gminy Stryszawa. Tradycyjnie grupy wyruszały z Targoszowa. Na trasie znajdowało się pięć punktów kontrolnych. Na każdym z nich drużyna odpowiadała na pięć pytań. Odcinek między dwoma ostatnimi punktami drużyny pokonywały biegiem. Liczył się czas pierwszego i ostatniego zawodnika. Obie nasze grupy osiągnęły bardzo dobry wynik.Ze szczytu Leskowca przeszliśmy do schroniska gdzie każdy turysta został nakarmiony. Tutaj też odbyła się uroczystość zakończenia Rajdu. Odwiedziliśmy też Sanktuarium na Groniu Jana Pawła II. Razem z grupą ze szkoły z Bystrej zeszliśmy innym szlakiem do Krzeszowa. Koszty przejazdu naszej grupy pokrył Gminny Ośrodek Kultury.

• SUKCESY PLASTYCZNE !!!

• Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w VIII Ogólnopolskim Konkursie Plastycznym "Bzpiecznie na wsi mamy - upadkom zapobiegamy" zorganizowanym przez KRUS w Suchej Beskidzkiej.

W etapie regionalnym II grupy wiekowej (klasy 4-7), III miejsce zdobyła Natalia Tempka z kl 5b, natomiast Karolinie Dziubek z kl 7a udało się zdobyć wyróżnienie Starosty Suskiego Józefa Bałosa.

• UWAGA!!!

W ZWIĄZKU ZE ZBLIŻAJĄCYM SIĘ KOŃCEM ROKU SZKOLNEGO ,WSZYSTKIE OSOBY KORZYSTAJĄCE ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ PROSZONE SĄ O NIEZWŁOCZNE UREGULOWANIE WSZYSTKICH ZALEGŁOŚCI ZA ŻYWIENIE.

• znalezione!!!

• 1 czerwca na boisku szkolnym został znaleziony klucz z podpisem "DOM" a także dwa plecaki, zguby są do odbioru w sekretariacie szkoły :)

• Wycieczka klas IV

•                 30 maja uczniowie klas czwartych z okazji rocznicy I Komunii Świętej udali się na pielgrzymko - wycieczkę. Pierwszy etap naszego wyjazdu miał charakter duchowy i związany był właśnie z rocznicą Komunii. Udaliśmy się do Wadowic, aby tam, zwiedzając muzeum poświęcone Świętemu Janowi Pawłowi II, wspólnie prześledzić jego trudną, ale jakże wspaniałą drogę do świętości. Pomodliliśmy się też w wadowickim kościele , a wszyscy zainteresowani zaopatrzyli się w pamiątki z tego pięknego miejsca. Druga część wycieczki miała charakter bardziej rozrywkowy. Pojechaliśmy  bowiem do Wytwórni Filmów Animowanych w Bielsku Białej. Wizytę rozpoczęliśmy od projekcji kultowych już dzisiaj filmów animowanych, m.in.  "Bolka i Lolka" oraz "Reksia". Następnie sympatyczny pan przewodnik pokazał nam jak krok po kroku wyglądała i wygląda produkcja tego typu filmów. Uczniowie byli bardzo zainteresowani tematem i z wielkim zaciekawieniem słuchali  wszystkich ciekawostek i oglądali eksponaty.

Wycieczka upłynęła w miłej atmosferze, a  w autokarze mieliśmy okazję podziwiać niezwykłe umiejętności wokalne uczniów.

• WYNIKI KONKURSU MAM TALENT !!!

• Podczas trwania " Święta Szkoły " odbył się finał konkursu MAM TALENT. Gratulujemy wszystkim wykonawcom przepięknych głosów oraz niesamowitych umiejętności. Wyniki przedstawiają się następująco:

KL I-III

Miejsce pierwsze:   Katarzyna Byrska 3a

Miejsce drugie:       Aleksander Trzop 1b

Miejsce trzecie:       Karol Talapka  2a

KL IV-VII

Miejsce pierwsze:                 Małgorzata Małysa 6a

Miejsce drugie:                     Katarzyna Omernik 7a

Miejsce trzecie ex aequo:     Patrycja Kostka 4b (Katarzyna Trzop akompaniament)

Miejsce trzecie ex aequo:     Natalia Maj 5b

KL GIM

Miejsce pierwsze:   Lipka Band ( Krzysztof Lipka, Bartłomiej Jaromin, Joachim Czarny)

Miejsce drugie:       Katarzyna Trzop

JESZCZE RAZ GRATULUJEMY I ZACHĘCAMY DO UDZIAŁU W PRZYSZŁOROCZNYM MAM TALENT.